tisdag 25 oktober 2011

I väntan på


Inom kort kommer bloggen fyllas av ännu flera mössor. Jag har fått fem beställningar, lite fria händer och jag ser verkligen fram emot att få se barnen i sina fina mössor.
Två är klara, en är hämtad idag, en tredje är tillklippt och två väntar på att den tredje skall provas så att de kan få samma storlek och mönster. Hänger ni med?!

I väntan på detta (jag tänkte beställarna skulle få se sina mössor innan de hamnar här) så ska jag berätta om Hantverksutmaningen. Det var i början på året, jag kände mig inspirerad och trodde att jag skulle ha massor av tid och oändlig kreativitet och lust.
Så här 10 månader senare inser jag att det inte riktigt är så, men..
Hantverksutmaningen är en form av kedjebrev där jag anmälde mig till en vän på Facebook, hon ska tillverka något till mig om jag i min tur tillverkar till fem av mina vänner. Jag har nu fem vänner att sy presenter åt vilket är jätteroligt, om jag kom på nåt att sy bara!
Kom gärna med tips på små praktiska fina saker att ge bort, ska kunna skickas med posten och göra någon glad.





Så länge får ni njuta av de här höstpresenterna.
Följ manetflickan på instagr.am. App finns för iPhone.



Inga kommentarer: