onsdag 23 november 2011

Krypa till korset

Ett par veckor sedan lovade jag mig att skriva ett inlägg om dagen i en vecka. För att komma igång. Det var ju bara det där med sladden till kameran.. som det tog många dagar att hitta, typ hela veckan. Och då tappade jag sugen lite och började sy på en fuskpolo till lilltjejen istället. Jättekul, för jag har fått tänka och fundera på hur den skulle kunna klippas i ett stycke. Ja, inlägg kommer när den är klar.
För som vanligt så blev jag avbruten och den blev liggande ett par dagar. Lagom till att jag snubblade i vintermörkret utanför huset och bröt armbågen. Så nu sitter jag här med gips, svärföräldrar som hjälper till med vardagen och många osydda julklappar!
Titta vad fint!
På fredag blir det operation och efter det så kanske jag vet när det blir bra och om det blir något sytt innan jul.
Det är skit!, men inte så mycket att göra något åt. Som tur är har jag ju lite inlägg att göra kring de där mössorna så lite bloggande kanske det går att få till;)

Inga kommentarer: